18 Eylül 2021 Cumartesi

Tek Tanem...!

Tek Tanem...! 
Ben Dipsiz Bir Kuyuydum, 
Sen Geldin Günüme Gün, 
Yüzüme Aydınlık Oldun, 
Sen Benim Yarım, 
Sen Doğan Günüm, 
Sen Yüzüme Sıcacık Tebessüm Oldun... 
Sen Neşem, 
Sevincim, 
Hevesim, 
Hayalim, 
Tutkum, 
Umudum, 
Nefesim,
Aşkım,
Sevdam Oldun...

Göz Nurum...! 
Sen Aklımdasın...
Kokun Yadımda... 
Seni Hep Aklımda Tutuyorum...
Seni Gözlerimde...
Seni Düşlerimde... 
Sen, Hayatımda... 
Mısralarımdasın Tek Tanem... 
Hecelerimde... 
Uykusuz Gecelerimin Akşamında... 
Sabahında...

Ömrüm...!
Bütün Yaşamın Güzel Geçsin... 
Yıllar Canını Yormasın... 
Yolun Karanlık Gölgelerden Uzak, 
Yüzün Hep Gün Yüzlü, 
Hep Gül Yüzlü Olsun...
Yüreğin Hüzne Yelken Açmasın, 
Gözlerine Umutsuzluk Çökmesin... 
Sen Ümitlere Kanat Çırptıkça, 
Gönlün Her Zaman Umuda Yaslı Olsun...
Rabbim Sana Sağlıklı, 
Bereketli Ömür Versin... 
Hakkında Hayırlı Olacak Arzularını, 
Allah cc Bir Bir Yoluna Sersin...

Babaannesinin Gözbebeği...!
Sen Çok Güzelsin...
Çok Özelsin...
Bir O Kadar da Değerlisin...
Sen İyi ki Var Dediklerimden Birisin...
İyi ki Doğdun Cennet Kokulum...
İyi ki Bizimlesin...
İyi ki Bizimsin Kanatsız Meleğim...




1 yorum:

  1. Beni İyi Dinle Oğlum...
    Gün Gelir de Seversen Eğer,
    O da Seni Severse;
    Sakın Kimseyi Dinleme...
    Sonu Ölüm Olsa da,
    Sevgisine Sevgini Katarak
    Git Gidebildiğin Yere,
    Ki Gecelerin Üşümesin...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.