5 Mayıs 2021 Çarşamba

Aşk Bedeli Çok Ağır Olan İmkansızlıktır...!

 Ne Pranga Vurabildin Satırlarıma, 
Ne de Kelepçe Takabildin Mısralarıma...! 
Her Mısrada, 
Her Satırda Kana Kana Seni İçer, 
Can Bulurum Ruhunun Vahasında... 
Rotası, 
Ekseni Sen Olan Bu Hayatta; 
Hece Hece, 
Sözcük Sözcük, 
Dize Dize, 
Elimle, 
Dilimle, 
Kalbimle Seni Yazar; 
Nota Nota, 
Ezgi Ezgi, 
Nağme Nağme, 
Hem Dünyada, 
Hem Mahşerde Yalnızca Seni Sever, 
Seni Dinler,  
Seni Söyler Ruhum... 
Güneş Doğarken Sana Bağlanır Yollarım, 
Batarken Seni Düşünür Sana Sevdalı Yüreğim,   
Senle Tadar Tatmadığım Duyguları... 
Sana Dair Şiirleri Astıkça Kirpiklerime, 
Sesini Kulaklarıma, 
Tenin Ruhuma İliklerim...
Sahiplenirim Sözcüklerini, 
Sözlerini, 
Sıcağını, 
Varlığını, 
Hasretini, 
Vuslatını, 
Düşüncelerini, 
Hayallerini, 
Beklentilerini... 

Bilir misin Nasıl Bir Duygudur Hasretini Yaşamak, 
Sessizlikle Baş Başa Kalarak, 
Uçsuz Bucaksız Bir Yalnızlıkta Umutlara Sımsıkı Sarılmak...  
Acılarımı, 
Mutluluklarımı,
Sevinçlerimi,  
Hüzünlerimi Seninle Paylaşamamak...
Çok Uzun Zaman Olsa da Sıcaklığını Duymayalı 
Başımı Göğsüne Koymayalı, 
Kokunu Almayalı,
Ben Kaydırmadan Gönlümü Senden, 
Yüreğine Bağlı Kalarak, 
Her Şeye Rağmen,  
Gönülden Seni Severim...
Yüreğimin En Derinlerinden Sana Akıtırım Duygularımı... 
Nakış Nakış Adını İşlerim Aşka... 
Ateşinde Yanarak Bekler, 
Hasretini İçimde Kor Kor Demlerim...

Sana Sevgim Sonsuz Bir Deniz,
Sonsuz ve Derin...
Olmasan da Yanımda,
"Seni Seviyorum" Diyen Fısıltılarım Geliyor mu Kulağına Uzaklardan?
Saymadım, 
Hiç Hesaplamadım Ama, 
Ben Seni Unutmadım, 
Ben Seni Unutamadım...
Aldığım Nefeste, 
Gördüğüm, 
Bildiğim Her Şeyde,
Her Yerde,
Kısaca Bu Yürekte Hala Sen Varsın...
Bundan Sonra Senin Hasretinle Geçecek Zemheri Geceler 
Kabusumdur Benim...!

Aşk Uzaklık, 
Bedeli Çok Ağır Olan İmkansızlıktır Ya?
Her Gece Sensizliğe Akan Gözyaşlarım, 
Büyük Bir Sevgiyle Sarar Kollarımı Boynuna... 
Sen Anlayana, 
Hissedene Kadar Anlatmak İster Sana Savrulmuş Bir Hayatı... 
Acılarımı... 
Korkularımı... 
Anlamazsın Beni Değil mi? 
Tam Anladığın Anda,
Tanımamazlıktan Gelirsin Belki de...! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.