1 Mayıs 2017 Pazartesi

Yetmiyor İşte...!

Aşk Gözlerde mi Başlar,
Yoksa Ağızdan Çıkan İlk Cümlede mi?
Ağızdan Çıkar Çıkmaz Aşık Olunur mu?
Aşk İçin Yandın mı Hiç?
Üşüyüp,
Titredin mi?
Yalnız Kalıp Yatakta,
Gözyaşı Döktün mü?
Biliyor musun? 
Aşk Anlatılmaz, 
Yaşanır... 
Karşılıksızdır,
Korkusuz,
Pervasız,
Yalansızdır...
Aşk Günlük Değil,
Aylık Değil,
Yıllık Hiç Değil,
Aşk Ömürlüktür...

Dünden Bugüne Ne Değişti Yaşamımda,
Ya da Ne Farketti Yokluğunda?
Hangi Senem de Sen Yoktun?
Hangi Mevsimimde Seni Solumadım?
Bu Kaçıncı Mevsimsizliğim?
Kaçıncı Sevgisizliğim?
Kaçıncı Yıkılan Hayallerim?
Hani Hayallerin Sonu Gelmez Derler Ya?
Gelirmiş...!
Hani Umutlar Tükenmez Derler Ya?
Tükenirmiş...!

Bir Elvedayla Başladı Bu Ayrılık...
Virgülle Ayrılırken İsimlerimiz,
Yağmurlar Döküldü Gözlerimden...
Hıçkırıklar Kapladı Günlerimi...
Hani Zamanla Unutulurdu?
Hani Her Şeyin İlacıydı?
Hiçbir Şey Değişmedi...!
İlk Gün Nasılsa,
Bugün de Yüreğim Aynı Kanamakta...
Ayrılık mı Bu Gözüme Kaçan? 
Umutlarım mı?
Yoksa Hayallerim mi?
Hangi Sözcük Anlatabilir? 
Kim Duyar Çığlıklarımı?
Ya da Kim Görür Gözyaşlarımı?
Hani Benim Umut Güvercinlerim Vardı Ya Gökyüzünde Uçurduğum?
İşte Onlar,
Onlar Artık Yoklar...
Ruhum Çıplak, 
Aşksız, 
Sevgisiz,
Hevesi Kaçmış Yaşamımın,
Yastık Altına Saklanmış Umutlarım,
Yorgan Altında Ağlıyor Gözlerim...
Gölgem İzlemiyor Peşim Sıra Adımlarımı,
Zemheri Bir Yalnızlık Vuruyor Bedenime...
Ellerin Ellerimi Tutmuyor Ya?
Düşüyorum...!
Gözlerin Gözlerime Bakmıyor Ya?
Göremiyorum...!
Umutların Umutlarımın Üzerini Örtmüyor Ya?
Üşüyorum...!
Hayallerin Hayallerimi Sarmıyor Ya? 
Bitiyorum...!
Hani Sustun Ya?
Şehrimin En Güzel Sesi Kesildi...
Hani Gittin Ya?
Gökkuşağında Bir Renk Eksildi...
Oysa Ne Zaman Yenilsem Hayata,
Soluk Alamasam, 
Çırpınsam,
Nefesim,
Ağlamaktan Göz Pınarlarım Kurusa,
Yağmurum Olurdun...
Dilimdeki Söz 
Kulağımdaki Ses Olurdun...
Neleri Bırakmadım ki Arkamda Senden Sonra;
Günleri, 
Ayları,
Yılları...
Yazlar Geçti,
Kışlar,
Baharlar...
Şimdi Ne Demeli Sensiz Günlere?
Ya da ne Söylemeliyim Sensiz Bahara?
Peki Ya Dudağımda Tadının Olmayışına?
Umutlarım Yetmiyor Beni Ayakta Tutmaya...
Mevsimler,
Güneş,
Gökyüzü Bile Yetmiyor,
Yetmiyor İşte...!

Bana Boşuna İyi misin? Diye Sorma;
Değilim...!
Bu Şekilde Yaşanır mı Deme; 
Zaten Yaşamıyorum...!
Görmüyor musun?
Yıllar Geçti, 
Mevsimler Değişti,
Gidenin Gelmediği Gibi,
Bekleyen de Gelemedi Kendine...
İçimde Akan Yıllarımda Sen Varsın,
Uzaklardan Gelen Seslerde,
Aşkı Saran Gecemde,
Baktığım Her Yerde,
Istırabımı Anlatamadığım Kelimelerimde,
Duygularımda,
Gerçeğimde,
Kalbimin Derinliklerinde...
Yaşanmamış Bir Sevdasın Ya Sen?
Taşıyorsun İşte Gecelerimden...
Biliyorum,
Anlam Veremiyorsun,
Belki de Anlamak İstemiyorsun,
Ama Sen Olmayınca Yanmıyor Gönül Şehrimin Işıkları,
Dalgalar Sen Olmayınca Vurmuyor Gönlümün Kıyılarına...

Sen Bende Yıllar Önce Yazılmış Bir Hikayesin,
Ne Başın Belli, 
Ne Sonun...
Hiç Umrumda Değil Artık Mevsimler,
Ve Hiç Umrumda Olmayacak Başka Bir Ten,
Başka Bir Beden...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.