22 Eylül 2013 Pazar

Sevmek Her Şeye Bedeldir...

Sevmek Bir Yüreği Avuçlayıpta Hissedebilmektir...
Onu Tutabilmek, Sıcaklığını Hissetmek ve Anlayabilmek...
Kırmadan İncitmeden Sevgiyle Okşayabilmektir... 

Sıkıca Sarılmaktır Sevgi, Her An'ı Dolu Dolu Yaşayabilmektir... 
Sevmek Duygularını İfade Edebilmektir...
Bakışlarda Huzur, Gönüllerde Yüze Vuran Masum Gülüştür...

Sevmek Sıkıca Bağlanmak Sarılmaktır... 
Mutluluktur, Umuttur, Huzurdur... 
Sevgiyi İfade Edebilmek Mutluluğun Ta Kendisidir...

Öylesine Sevin ki, Aranızdan Rüzgar Dahi Geçemesin... 
 "Seni Seviyorum" Diyemediğiniz Zamanda Gözleriniz, Ruhunuz Sevginizi Söyleyip Dursun... 
Yüreğinizin Adımları Onun Adına Yürüsün... 
İçinizden Geçen Şarkı O Olsun...
Şiirinizin İlhamı, Du'anızın Kaynağı Olsun...
"Seviyor Sevmiyor" lara Gerek Kalmasın...
Yağmurda Gökkuşağınız, Baharda Sevdanız, Yokluğunda Varlığınız, Gözyaşınızda İnciniz Olsun...
Sevmek Güzeldir, Sevmek Herşeye Bedeldir...
.....................................................

Küçük Bir Çocuğun Du'ası Gibi Masumluğunu Sundum Sana Aşk'ın...
Ama Sen "İmkansız Bir Aşk"  Deyip Sustun...
Bir Rüzgarla Başlamıştı Sana Olan Aşk'ım...
Bilmedim, Tanımadım, Tenine Bir Kere Bile Olsun Değmedim Severken... 
Gözümü Kapadım Sevdim Açtım Sevdim! 
Ölümler Tattım O Zaman Bile Sevdim! 
Yıkıldım Ama Yine Sevdim! 
Ağladım İmkansızlığa Ama Yine Sevdim!
Ben Sendeki Beni Aramayı Sevdim! 
Yudumladığım Zamanda Gözüm Kapalıyken Kaçırdığım Çok Şey Varmış...
Seni Gözü Kapalı Sevmenin Acısıymış Hissedipte Anlam Veremediğim Burukluk Kalbimdeki... 
Seni Tanımak O Kadar Ağırmış ki ve O Kadar Can Yakıyormuş ki Gözyaşım Avcumda Duran Hayallerimi Silip Süpürdüğünde Anladım... 

Uğruna Yapraklar Harcadığım, Kalemler Tükettiğim, Harfleri Yorup Cümlelerin Üstüne Mana Ağırlığı Yüklediğim Çocuk...
Ben Sana Gözüm Kapalı Duymuşum Hasretimi, Sensizligimi... 
Artık Masum Duygulardan Korkmuyorum...
Her Hatamın Yerine Seni Ekledim, Yürüyorum...
Gözlerimdeki Yansıman Senden Öte Bir Sen... 
Sana Vereceğim O Can Benden Öte Bir Ben....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.