9 Temmuz 2014 Çarşamba

Sen Bu Şiiri Okurken Ben Başka Bir Şehirde Ölmüş Olurum...

Hasreti Yüreğinde Yakmak ve Hasretle Yüreğini Yakmak...
Gecelerde Hasretin Ateşi İle Bedenini Yakmak...
Kül Olmak...
Savrulmak...
Bilmediğin Diyarlara Ulaşamamak...
Kalemimden Akıp Kağıdıma Dökülmüş Hiç Yazılmamış ve Belki de Bir Daha Hiç Yazılmayacak Şiirler...
Dilimde Bugüne Dek Söylenmemiş Şarkılar...
Gözlerimden Düşmeyip Bir Türlü Yanağıma Ulaşamayan Gözyaşları...
Yol Yorgunu Nefes Alan Duygularım...
Çaresiz Ateş Sıcaklığına Saklanmış Bedenim Yanık Acısı Renklere Bürünmüş...
Ten Yorgunluğunu Solurken Acabalar Çarpar, Yapışır Birer Birer Acı Çeken Kalp Seslerime...
Suskun Kalemin Bu Gece...
Üşüyorum...
Sensiz Burada Yıldızlar Soluk Daha Karanlık Geceler... 
Korkuyorum...
Kalbimin Karşı Kıyısında Sevdalarım Yanıyor... 
Yağmur Yüklü Bulutlarımda, Kırılan Umutlarımda Yalnızlığım Büyüyor...
Bir Yıldız Kayıyor Gözlerinden Yüreğime...
Yorgun Saatlerindeyim Şimdi Yaşadıklarımın...
Yaşadıklarım Of Çekilesi...
İçime İşleyen Bu Dondurucu Yalnızlık ve Ben Ortasında Kalmışım...
Hiç Bu Kadar Söylenmemişti Düşüncelerim Hiç ve Hiç Bu Kadar Kahrolmamıştı Ayrılık...
Titriyorum...
Sensiz Bensiz Bir Gece Bu...
Donuk...
Soğuk ve Bir O Kadar Sözsüz...
Susmuş Sözcüklerin Ağırlığı Üstümde...
Sıkıntı Örülmüş Şimdi Hasret...
Ben Yalnızlığımı, Ben Sensizliğimi Yaşıyorum Şimdi Körkütük...
Bahanesiz Nedensiz Kalakalışım Bir O Kadar...
Düşünceler Sardı Yine Bu Gece Seni Düşünen Gözlerimi...
Yandım Sönmek Bilmeyen Yangınlarla...
Düşledikçe Seni, Daha Önce Hiç Gerçek Sevgiyi Yaşamadığımı Bu Gece Bir Kez Daha Anladım...
Uyumak Gelmiyor İçimden... 
Hep Seni Düşünüyorum... 
Garip Bir Rüzgar Esiyor Karanlığa Bakan Penceremden... 
Arasam Diyorum... 
Bir Telefon Açsam... 
Sesini Duysam... 
Sadece Sesini Duysam ve Cesaret Edebilirsem Eğer Sevgimi Anlatsam Kırık Dökük Kelimelerle... 
Ama Arayamıyorum... 
Yazsam Diyorum Seni Anlatan Bir Kaç Satır... 
Sevgi Türünden Olsa Diyorum... 
Sana Dair İçimde Ne Varsa, Kendimi Kaptırarak İçimde Büyüyen Şiirlerle Yazsam Diyorum...
Seni Sevmekti Güzel Olan...
Kalbimi Koyup Bir Kafese Ellerine Bırakmak Güzeldi...
Sıradan Basit Cümlelerle Sana Olan Zaafımı Anlatmaktı Güzel Olan...
Seni Sevmekti Güzel Olan...
Sana Çıkan Yolları Ezberleyişim, Koşar Adım Gelişimdi...
Güzel Olan Kokunu Anlatacak Kadar Güzel Bir Kelime Bulamayışımdı...
Sadece Sen Kalasın Diye Yanımda, Herkesten Uzaklaşmam dı Güzel Olan...
Seni Her Şey Yerine Koyup, Her Şeyimi Kaybetme Endişesi İle Sana Sarılmam dı Güzel Olan...
Önce Şiirlerim Yasakladı Seni Bana...
İsmini Yazdıkça Olmazlar Çoğaldı...
Aşık Olmak İçin Aşık Olmamıştım Ama İçimde Bir Şeyler Sana Aşık Kaldı...
Pembesiyle Baş Başa Bırakmak İstedim Seni Ama Olmadı...
Söylesene?
Benden Seni Çıkarırsam Geride Ne Kalır?
Ben Sevdim Seni...
Üşümüşlüğümde Sevdim...
Nefes Nefes Çektim Ciğerlerime Hasretini...
Gün Bitiyor Güneş Doğuyor Derken,Yaşamın Girdabında Sevinirken Zaman Ben Her Gece Hasretinle Ölüp Senle Doğuruyorum Sabahlara...
Sonra İçim Üşüyor  Yokluğun İçime Düştüğünde...
Ben Sevdim Seni...
Coşkun Akan Nehirler Gibi Kurak Çöllerin Susamışlığı Gibi Sevdim...
Ve Suskunluğunda Yandım Alev Alev...
İnceden Yağan Bir Yağmur Gibi Sızdın İçimin Yangınlarına...
Ben Sevdim Seni...
Gökyüzüden Düşen Yağmur Gibi Sevdim...
Mevsimlerin Nasıl Değiştiğini İzlerken Penceremden
Kalbimde Hiç Değişmeyecek Olmanı Düşündüğüm İçin Sevdim... 
Ben Sevdim Seni...
Bir Şarkının Tekrarlanan Nakaratında ve Bir Şiirin Yarım Kalan, Yüreğimdeki Boşluğu Sızlatan Mısrasında Sevdim...
Sigaramın Dumanına Karışan Hayallerimle Sevdim...
Ben Sende Huzuru Sevdim...
Hüznü...
Suskunluğu...
Ağlamayı...
Gülmeyi...
Özlemle Beklemeyi Sevdim...
Ben Yüreğimin Yetiştiği Her Şeyi Sende Sevdim...
Ben Senli Bir Dünyayı Sevdim...
Yüzüne Bakınca Unuttuğum Paslı Acılarımı Mide Sancılarımı Sevdim...
Yüreğimin Yangını Senden Ötürü...
Sen, Ömürlük Şiirim, Aminlere Emanet Ettiğim Du'am, Yüreğimin En Derin Mısrasına Oturan Manamdın Ondan Sevdim...
Yalnız Başıma Yürürken Karanlıklara, Ben Seni Sevmeyi Sevdim Sen Yalnızlık Olsan da...
Seni Sende Yaşamayı, Sende Kendimi Bulmayı, Senin İçin Ağlamayı, Seninle Bir Ömür Boyu Tek Başıma Yaşamayı, Senle Kahrolmayı, Hatta Senle Ölmeyi Bile Sevdim...
Ne Yaptımsa Her Gittiğim Yolun Sonunu Sana Döndürmüşüm...
Ben Alıp Başımı Giderken, Bir Daha Dönmem Derken Kendimi Kandırmışım...
Oysa Dolaştığım Her Yerde Seni Ararmış, Herkese Seni Sormuşum...
Sanadır Bu Satırlarım…
Yangınlarda Olan Yüreğimin Serzenişidir...
Ayrılığın Prangalara Vurduğu Esaretidir...
Senden Ayrı Geçen Zamanın Fırtınası, Her Aklıma Gelince Dökülen Gözyaşlarımdır…
Yazıyorum Sana Hep Bir Şeyler, Hep de Yazacağım Ama Sen, Sen Beni Hiç Anlamayacaksın... 
Satırlarım Sana Ulaşacak Belki Ama Sen Okumayacaksın...
Her Zaman Aynı Şeyleri, Aynı Acıları Yaşayacağım... 
Sen de Hep Aynı Olacaksın...
Bugüne Kadar Değişmediğin Gibi Bundan Sonra da Değişmeyeceksin Biliyorum... 
İkimiz de Aynı Kalacağız...
Sen Hep Beni Anlamaya Çalışacaksın, Bende Sana Kendimi Anlatma Çabasında Olacağım...
Bir Sevda Cümlesiyim Şimdi Şiirlerde...
Adım Yazılmış Bir Kere Bu Aşk Hikayesine Simsiyah Mürekkeple... 
Payıma Bu Düşmüş... 
Mutluluğun Değil Karanlığın Yarınıyım... 
Bir Tebessümden Geriye Kalmış Bir Parçayım... 
Ya da Hep Unutulmuş Bitmeyen Hazanlardayım... 
Senin Tarifini Yapmaktan Çok Uzağım Şimdi... 
Gönlüne Esir Düşmüşüm... 
Aşk Parmaklıklarının Ardından Kalbini İzliyorum...
Pişman Değilim Bu Müebbetten Beni Affetme Sakın...
Senden Azad Olmak İstemiyorum... 
Hayatım Sende Saklı... 
Yarınlarım ve Gönlüm Sana Ait Sevgili...
Seni Ömür Boyu Sevmek Bana Emanet Kaldı…
İçimde Aşk...
İçimde Hasret... 
İçimde Kavga Derin...!
Bu Aşkın... 
Bu Hasretin Süresi Yok...!
Bir Gün Sona Eresi Yok...!
Üzerime Çöken Her Hüzün Senin Hasretin... 
Odama Çöken Soğukluk Senin Yokluğun... 
Dilimden Dökülen Her Söz Sana Olan Tutkum... 
Vazgeçilmezliğin...
Ne Çok Şey Var Seni Anımsatacak... 
Nereye Dönsem Senden Bir Şeyler Var... 
Nereye Gitsem Seni Hatırlatan Bir Çok Şey...
Yoksun Ya; 
Güneş Doğmuyor Üzerime... 
Eski Sıcaklığını Vermiyor Tenime... 
Şiirlerim Bile Dost Değiller Artık...
Her Mısralarında Hüzün Var.... 
Sen Yoksun Ya; 
Sanki Yarım Kalmışım... 
Bir Yanımı Almışsın Farkında Olmadan... 
Sonu Yok Galiba Bekleyişimin... 
Gelişine Kurduğum Saatler Çalmıyor Zamanında... 
Mıhlanmış Gibi Duruyor Baksana Duvarda... 
Olmadığın Günler, Gelmediğin Vakitler Hayallerimle Yok Olurum Bu Hayattan...
Bir Ateş Düşer Şurama... 
Acır Yine Sol Yanım...
Mevsimler Saklarken Kanayan Yüreğimin İzlerini...
Uçsuz Bucaksız Denizlerde Kaybolurken Ben Kimselere Açmadım Senden Yadigar Kalbimi... 
Değmedi Hiç Bir Yabancı Gözlerime... 
Düşmedi Kimsenin Bakışları Gözbeklerime...
Ben Kimseyi Sevmedim Senden Sonra... 
Annesi Olmadan Uyumayan Çocuklar Gibi Uyumadım Hayalin Gelmeden Gözlerimin Önüne...
Ben Seni En Çok Uykumda Özledim Sevgili...
Hep Rüyamı Süsledi Gözlerin... 
Tam Sana Sarılacak, Yüreğini Yüreğime Basacakken Nedensizce Uyanıverdim Hep...
Bu Yüzden Sanadır Uykulu Özlemlerim... 
Bu Yüzden Her Gece Uyumak İçin Can Atan Hallerim... 
Tek İsteğim Bir Gün Rüyamda Sana Kavuşabilmek... 
Biliyorum Gelmeyeceğini Ama Ben Yine de Rüyalara Bıraktım Artık Bütün Hayallerimi... 
Ben Çok İstedim Yanımda Olmanı...
Doyamayacağımı Bildiğim Halde Seni Öpmeyi...
Hiç Tatmadığım Halde Bütün Bir Geceyi Senin Mahremiyetinde Geçirmeyi...
Bütün Bir Ömrü Sana Harcamayı...
Kendimi Sana Bırakmayı...
Küçük Bir Damla Olup Gözlerinden Dudaklarına Akmayı...
Herşeyi Olduğu Gibi Bırakıp Sana Gelmeyi...
Kalbine Dokunmayı...
Dokunurken O Heyecanı Hisset Diye Kalbime Dokunmanı İstedim...
Nefesine Sokulup Uyumak., Sonrasında Uyanmak İstedim Yanaklarının Kıyısında... 
Söz Dinlemeyen, Uçarı Parmaklarımı Dolaştırıp Dudaklarında Pervane Olup Tekrar Tekrar Yanmak İstedim Ateşinde... 
Kıskandırmak İstedim Tüm Şiirleri, Masalları... 
Meydan Okuyup, Kafa Tutarak Gökkuşağına Rengarenkliği Yaşamak İstedim Senin Teninde... 
Çağlayanlarcasına...
Hüzünlerden Özlemlerimden Arındırılmış Aşkımla; Akıp Geliyorum Sana Dupduru ve Bemberrak... 
Bu Sana Son Gelişim... 
Aç Kapıyı... 
Son Kez Olsun Her Şey...! 
Yaşanmamış Gibi Olsun...
Başımı Yaslayayım Göğsüne...
İstersen Kalayım Öylece... 
Sarılayım Sana Usulca... 
Son Kez Duyayım Nefesini... 
Son Kez Seveyim Gözlerini...
Son Defa Sarılsan Bana...
Gözlerime Baksan...
Sevgim Yağmur Olup Gözlerimden Yağsa...
İçine Aksa...
Yüreğin Titrese...
Sonra Ağlasak Beraber...
Pişmanlıklarımıza...
Aşkımıza...
Gözyaşlarımız Karışırken Birbirine...
Tevbe Etsek Acılara...
Son Defa Sarılsan Bana...
Dudaklarımız Buluşsa Aşkla...
Hissederken Tenini Tenimde Bir İz Bıraksan Bedenimde Senden Yadigar...
Son Defa Sarılsam Sana...
Son Olmasın...!
Hep Sarılsam...
Her Sabah...
Her Gece...
Bıkmadan...
Sevgiyle... 
Bu Gece Son Kez Seni İstiyorum Sevgili...
Soluğuma Soluk Katman İçin...
Anlamı Olman İçin Yaşamımın Seni İstiyorum...
Hayal Ediyorum Hep Seni...
O Sıcacık İçten Gülüşünle Sadece Bana Gülerken, Sevgi Dolu Gözlerinle Sadece Bana Bakarken Umutlarımda Sen Ol Diyorum...
Deli Gibi Sevmek İstiyorum Seni Bu Gece Sevgili...
Sadece Seni İstiyorum...
Sorgusuz-Sualsiz Hesapsız-Kitapsız Yanımda Ol Diyorum...
Gün Sayıyorum Sevgili...
Saçlarımı okşaman, Dizlerinde Uyumam İçin...
Ellerinin Sıcaklığında Ellerimin Yanması İçin...
Ve En Kuytu Köşelerimi Sana Açabilmek İçin Gün Sayıyorum Sevgili...
Varlığın İçime Sığmıyor...
Her Geçen Gün Heyecanım Biraz Daha Artıyor...
Bu Gece Son Kez Seni İstiyorum Sevgili...
Bırak Sesini Artık... 
Bırak Gelsin Soğuk Ufuklarıma... 
Sen Gel, Sadece Sen... 
Bekliyorum...
Sensizim...
Üşüyorum...!
Affet Beni...
Ben Seni Çok Özlüyorum...
Bunları Yazan Ben Değilim Aslında, Düşüncelerim Kopuyor Benden...
Sen Kanatlarımı Kırdın Kıralı Ne Aşkı Tadabiliyorum Ne de Ölüme Kanabiliyorum...
İçimde Soluksuz Büyüyen Aşkımı Acımasızca Vurdun Sırtından...
Yüreğimde Korkarak Sakladığım Alevden Sözlerimi Çaldın Acımadan...
Gidişinin Ardından Yanıma Kalanlar;
Mide Krampları... 
İçimi Acıtan Yanağımı Islatan Yakıcı Gözyaşları...
Kabuslar Kan Ter İçinde Yataktan Kaldıran...
Anılar Hayalimden Çıkmayan...
Uykusuz Geceler Beynimi Tırmalayan...
Parçalanmış Bir Kalp Onarılması Mümkün Olmayan...
Bütün Bunlar Senden Bana Yadigar Kalanlar…
Sen Yine de Unutma...
Uzaklarda, Çok Uzaklarda Seni Seven Biri Var...
O Seni Çok Seviyor Seni Çok Özlüyor...
O Seni Her Şarkıda Beste, Her Şiirde Güfte Kadar İçiçe Seviyor...
Ömür Gibi Yaşıyor Seni... 
Her Resmine Bakışında Senin İçin Ağlıyor Çiçeğin...
Seni Düşünerek Hülyalanıyor...
Gizli Gözyaşları Süzülüyor Bıraktığın Yürek Yarasına... 
Unutmaya Çalışmak Boşuna Biliyorum...
Saatler Düşman... 
Anılar Düşman... 
Sabahlar Düşman...
İçimdeki Aşk Yaralı... 
Bitkin... 
Yorgun..
Perişanım...
Sonu Gelmez Derinliklere Dalıyorum Bıkmadan...
Arıyorum... 
Bulamıyorum...
Kayboluyorum Karanlığımda...
Kahroluyorum...
Yalnızlığım Yağan Yağmurlarda Islanıyor...
Hayalin Gözbebeklerimden Akıyor...
Sensizim...
Ya Ben Öleceğim Bu Dertten Ya da Sakat Kalacak Hayallerim, Felç Olacak...
Sabrım İsyanlarda...
Ellerimi Açtım Yalvarıyorum...
Bu Hasretle Yaşamak Neyime?
Ölüyorum...!
Zirvesindeyim Sensizliğin...
Yalvarırım Saatler Senin Gelişine Kurulsun Artık...!!!

Şimdi Bir Şehir Dolusu Sensizliğim Sokaklar Dolusu Hüznüm Var...
Olmasan da Hep Kaçsan da İçi Sen Kokan, İçinde Hep Sen Olan Koca Bir Şehir, Yastığımla Paylaştığım Gözyaşlarım, Rüzgarlara Anlattığım Bir Sevdam Var...
Bensiz Bir Beden Sensiz Bir Ruh Var...
Yürekte Sensizliğe İsyan Var...
Kabul Etmiyor Yokluğunu...
Sabah, Akşam, Gece Yarısı Hep Seni Arıyor...
Hançerden Beter Yokluğun Batıyor...
Islak Gözlerime Hüzün Yapışmış...
Dudaklarım Titriyor...
Konuşamıyorum...
Dilim Tutulmuş...
Yüreğimde Suskun Çığlıklar Adını Haykırıyor...
Seni Çağırıyor...
Bugün Seni Anmak İstedi Canım...
Seni Özlemek İstedim...
Belkide Aylarca Gözümden Akmak Bilmeyen Yaşlar Aksın İstedim...
Sevmeyeceğini Bile Bile Yine ve Yine Sev İstedim...
Her Yazımın Başlangıcı Sen...
Her Satır Sana Yazılıyor... 
Her Şarkı Seni Anlatıyor... 
Her Zerrem Seni Yaşıyor...
Her Sabah Aklımdan İlk Senin Adın Geçiyor... 
Her Saniyem Seni Yaşatıyor...
Biter Diyorum Bir Gün...
Kelimelerle Birlikte Tükenir Gider Diye Bekliyorum...
Satırlara Dökeyim İçimden Aksın Gitsin Diyorum Sonu Gelmiyor...
Her Şey Bitiyor Sen Bitmiyorsun...
Bu Acı İçime Sığmaz Oldu...
Susuyorum...
Çünkü Kalbim Başka Aşka Mesken Olmuyor...
Çünkü Hafızam Senden Başka Bir Şey Hatırlatmıyor...
Çünkü Gözlerim Hayalini Silmiyor...
Çünkü Sesin Kulaklarmdan Gitmiyor...
En Acısı da Dile Gelmiyor Bütün Bunlar...
İçimde Birikip Gözümden Aktıkça Koyu Karanlıklarda Çoğalıyor Her Damlada Yok Olmak Yerine... 
Aşkla Bakan Gözlerim Artık Yaşla Bakıyor Sabahlara...
Yavaş Yavaş Akıyor Sayfaya Yokluğunu Düşündüğüm Anlardaki Cümlelerim ve Hiçbir Şey Diyemeyişim...
Hiç Kimseye Benzetemediğim Yanlar İçindi Sende Kalan Suskunluğum...
Ve Her İki Cümle Arasında Hiç Kimse Olmayışının İfadesini Anlatabilmekti Her Düşüm...
Düşlerimi Gerçekleştirdiğim Kadar Düştüm Giderken Gözlerinin İçinden...
Dakikalar İçinde Çok Fazla Öldüm...
Ve Sen Beni Anlayan Gözlerinin Aksine Beni Tane Tane Terk Ettin Kendi İçinde...
Düşlerimden Akıverdin Dipsiz Uçurumlara...
Bazen Bulutlar Düştü Yeryüzüne...
Cümleler Yanlış Yazıldı...
Özlemin Gürültüsünden Duyamadın Söylenenleri...!
Sen Anlamasan da Seni Ben Çok Sevdim...
"Ömrüm Boyunca Gözüm Senden Başkasını Görmeyecek, Gönlüm Senden Başkasını Sevmeyecek" Diyecek Kadar Gerçek Sevdim...
Unuturum Dediğim Sendin, Bir Daha Asla Hatırlamam Dediğimde Yine Sendin...
Çözülemeyen, Umutsuz Sevdaların Adı da Sen...
Bu Kaçıncı Senin İçin Yazdığım Sayfam Bilmiyorum...
Bildiğim Tek Şey, Sana Verdiğim Değerin Sayfalara Sığmayacak, Anlatılamayacak Kadar Çok Olduğu...
Adı Sen Olan Her Şeyi Kabulleniyorum Ama Sensizliği Asla...!
Ben Bu Günlerde Seni Sevmenin Bedelini Ödüyorum...
Kötü Rüyalarla Uyanıyor, Ağlatan Sancılarla Kıvranıyorum...
Yüreğim Çekiyorsa Bu Acıyı İnan Aşkın Uğruna...
Ve Dayanıyorsa Yine Aşkın Uğruna...
Ilık Ilık Esen Rüzgarın Kokusunda Nem Var... 
Birazdan Yağmur Yağacak... 
Saklarken Gözyaşlarımı Kendimden Yeni Bir Sabaha Daha Bu Beden Sensiz Uyanacak...
Sen Yine de Unutma...
Bir Gün Geleceğim Sana...
Çisil Çisil Yağan Yağmurla Alnına Yumuşacık Bir Öpücük Düşecek...
Sıcak Bir Nefes Hissedeceksin...
Dudaklarım Dudaklarına Konduğunda Ürpereceksin...
Fırtınalı Bir Gece de Uğultu Olacağım Gökyüzünde...
Eğilip Kulağına Fısıltılarımla "Seni Seviyorum"lar Bırakacağım...
Yağmurlarda ki Damlalarla Ak Düşmüş Saçlarından Süzüleceğim Yavaşça...
Aklına Geleceğim Bir Anda...
Titreyeceksin Yokluğumda...
Yüreğin Tutuşacak O Anda...
Kalbin Kanatlanıp Uçacak Yanıma...
Ateşten Gömlek Giyip, Yanacaksın Bir Anda...
Belki Sağanak Sağanak Yağan Bir Sonbaharla, Belki de Saçlarını Ağartan Bir Kara Kışla Geleceğim Bir Gün Sana...
Bir Gün Mutlaka Geleceğim Rüyalarına...
Bir Gün Sana Geleceğim...
Belki Yarın, Belki Yarından Sonra...
Gecelerimle...
Hecelerimle...
Hücrelerimle...
Susuz...
Uykusuz...
Korkusuz...
Sensiz...
Sessiz, 
Kefenle Süslenip Bir Gün Sana Geleceğim…

Satırlarım Çaresiz Suskularda Yüreğim İse Feryatta...
Yazmak İstiyor Ama Daha Fazla Yazamıyor... 
Yazdırmıyor Parmaklarım Gerçekleri... 
Kelimeler Lal Oluyor Cümlelerimde... 
Sahibi Yok Yüreğimden Çıkan Kelimelerin...
Kime, Neye Şiir Yazayım Derken, Ne Onla, Nede Onsuz Oluyor Yüreğim... 
Ne Git Diyebiliyor, Ne Veda Edebiliyorum Ne de Kökten Yüreğimden Yok Edebiliyorum Seni...
Sürem Doluyor...
Vakit Azaldı... 
Yüreğimdeki Sabır Damlalarını Taşıyamıyorum... 
Tükeniyorum Yokluğunda...
Senli Kelimelerim Ağlıyor Sensizliğimde...! 
Bitmiyor Sana Yazdıklarım, Bitmiyor Şiirler, Yazılar... 
Mutluluk...
Heyecan...
Özlem...
Yaşadıkların ve İçinde Biriktirdiğin Tutkular...
Düşlerindeki El Değmemiş Masalları Yaşarken Rüya Biter Geç Kalmış Uykularda...
Geride Kalan Duyguları Gizli Acıları Gözlerinde ve Söz Geçiremediğin Yüreğinde Bir Ömür Taşırsın Ama Sığdıramazsın Hiç Bir Yere...
Acıyla Sevincin Kesiştiği Kavşakta Yollar Karışır Birdenbire...
Sığınacak Bir Limanın Özleminde Rotasını Kaybetmiş Bir Gemi Gibisindir Artık...
Avaz Avaz Susarsın...
İçindeki Mavilik Gitgide Koyulaşır... 
Karanlık Kaplar Her Yeri...
Korkarsın...
Daha Veda Edemeden Bakışlar, Son Busenin Sıcaklığı, Hala İçini Yakarken Amansız Tutsaklığına Savrulur ve Kör Karanlıklarda Yiter Gider Yüreğin...

Ben Sadece Hayatıma Seni İstemiştim... 
Seni İstemeyi Öğretmiştim Kendime Gider Ayak...
Seni Ezberletmiştim Yürek Kalemime...
Dümdüz Bir Çizgi Gibi Kesiksiz, Gün Aydınlığı Gibi Duru Hayatımda Ol İstemiştim...
Ben Sadece Hayatıma Seni İstemiştim... 
Öncesiz...
Sonrasız...
Boşlukta Unutulmuş Bir Zaman Gibi ve O Zaman İçinde Bulduğum Yalansız-Dolansız, Sorgusuz-Sualsiz Aşık Gönülle Aşkında Yanmak İstemiştim... 
Ben Sadece ve Sadece Sende Olan Beni, Bende Olan Seni İstemiştim... 
Ben Sevgili Değil Kocaman Yüreğimle Bir Sevda Dilemiştim...
Ben Sadece Seni İstemiştim...
Karanlık Gecelere Değil Sabahlara Seninle Uyanmak İstemiştim...
Yakıcı Kokunu Düşlemek Değil Onu Hissetmek, Solumak İstemiştim...
Kimliğin Önemli Değildi Önemli Olan Sen'din...
Seni Sevmek Günahsa Evet Ben Büyük Bir Günah İşledim... 
Vebalimi? 
Vebalini Yokluğunla Ödedim...!
Kötü Geçen Bir Ömrü ve Umutsuz Bir Aşkı Anlatan, Rüzgarla Savrulan, Kağıt Parçalarına Yazılmış Bu Şiiri Okurken Ben Belki Başka Bir Şehirde Olurum...
Çünkü Beyaz Bir Gemidir Ölüm, Siyah Denizlerin Hep Çağırdığı Batık Bir Gemi...
Sönmüş Yıldızlar Gibidir, Yitik Adreslere Benzer Ölüm...
Sen Bu Şiiri Okurken Ben Belki Başka Bir Şehirde Ölürüm...
Gülme Sakın Bu Korkulu Gidişime...
Gülme ve Bağışla Beni Aşkım...
Beni Bağışla...
Beni Hoşgör...
Seni Seviyorum...
Seni Tanımak ta Yaşamak ta Çok Güzeldi...
Küçülen Hafızamda Ayak İzleri Kaybolan Aşkın Son Serzenişleri Bu Sevgisizliğe Dair...
Sevdaların Son Buluşu Yakın Akşam Esintilerinde...
Avuçlarımda Karası Kalmış Aşk Denen Tutarsızlığın...
Kalbimin Çığlıkları Sağanak Misali...
Sussa Islaklığı Kalacak Yanaklarımda...
Ben Düşleri Çalınmış, Titrek Kadınlığımla Dönüp Arkamı Gidiyorum Hayatı Yüklenip Sırtıma...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.