5 Temmuz 2014 Cumartesi

Kimsenin Haberi Yok İçimdeki Kıyametten...!

Ölmek İçin Değil Bu Defa İsyanım...
Akıp Giden Zaman İçinde Hissettiğim Bir Kaç Cümle Var...
Senin Bana Bıraktığın Son Bir Anı, Gözlerimde Yaş Var...
Sensizim Şimdi...
Ölümüne Sessiz...
Yok...
Hayır...
Gitmedim...
Burdayım...
Ve Hala Du'alardayım...
Kanıyorum İçin İçin...
Ağlıyor muyum?
Farkında Bile Değilim...
Yazıyorum...
Akıtabildiğim Kadar Kanımı Seni Karalıyorum...
Dönüyorum Sonra Avuçlarımda Tuttuğum Kalbimin Yanında...
Kalbim Geçmişinin Heyecanı İle Hala Atmakta...
Bir Şeyler Düşünüyor Gibiyim Buğulu Gözlerimle...
Ruhumda Kopan Bir Fırtına Var...
Kimsenin Haberi Yok İçimdeki Kıyametten...!
Her Yeni Bir Gece Yeni Bir Yangın Her Yeni Bir Gece Yeni Bir Vurgun...
Avuçlarımda Temmuz Sıcakığı, Gönlum En Hazin Doruklarında,...
Yüreğim Tepkisiz…
Seni Büyütüyorum İçimde...
Senle Beslenen Cümlelerim
Her Gece Doğuyor Satırlarıma...
Seni, Sende, Sana Rağmen Yaşıyorum...
Çayımda...
Sigaramda...
İçime Çektiğim Havadasın...
Yatıyorum Rüyalarımda, Kalkıyorum Umutlarımda, Ağlıyorum Düşen Her Damla Gözyaşımdasın...
Bir Şey Var Söyleyemiyorum... 
Önce Tatlı Tatlı Hayalini Kuruyorum Sonra Yırtıyorum Hayallerimi... 
Öyle Bir Duygu ki Bu, İnan 
Her Gün Biraz Daha Yok Oluyorum...
Yine Yoksun Ama Sen Yanımdaymışsın Gibi Kalktım Bu Sabah...
Yanağıma Bir Buse Kondurmuşsun Hissine Kapıldım...
Gülmeye Çalıştım, Sevinmeye;
Ama Olmadı Çünkü Sen Yoktun...!
Hüzünlendim
Çünkü Gözlerine Bakakaldığım Anlar Geldi Aklıma...
Sessiz Sessiz Ağladım Biraz...
Ben Sensiz Ben Değilim...
Kendimde Değilim Sensiz...
Aynaya Baktım Senden Yoksun...
Yoksul Bir Can Gördüm...
Yaşamaya Takati Kalmamış Cansız Bir Can...!
Sensizliğin Doğurduğu Hüzün Yağmurları Başladı Yine...
Bitmek Tükenmek Bilmiyor Bir Türlü...
Sadece Düşünceler Meşgul Ediyor Beni...
Gözlerimdeki Yaşları Silmek Bile Geçmiyordu Aklımdan...
Başımı Sinene Yaslayıp Elimi Tutuşunu Ne Kadar Özledim Bir Bilsen...
Ne Kadar Acı Çekiyorum Nasıl Bir Haldeyim Bir Görsen...
Sensiz Yaşanmıyor...
Tadılmıyor Hiçbir Şey...
Sensiz Nefes Alınmıyor...
Saatler Alıp Başını Gitmiş Haberim Yok...
Üşümeye Başladım, Titriyor Bedenim...
Senle Yıkılmaz Kale Gibi Sarsılmaz Surlar Gibiydim...
Şimdi Bir Yele Esir Olabiliyorum...
Yeniliyorum Her Şeye...
Nefes Alamaz Oldum İyice...
Dirhem Dirhem Eriyorum...
Yorgunum...
Sahipsizim Sensiz...
Bir Hiçim, Sadece Bir Hiçim Sensiz...
Yine Bir Yalnızlık Akşamında Satırlara Döküyorum Kendimi...
Belki Okursun Bir Zaman Belki de Asla Bilmeyeceksin Satırların Varlığını...
Yine Yanlız Yürüyorum Sensizlikten Boş Kalmış Sokaklarda...
Ve Yine Bedenimin Yarısı Gözyaşlarımla, Yarısı da Üzerime Yağan Yağmurlarla Islanmış...
Sensizlikte Dolaşırken, Üzerimde Yağan Yağmurdan Kalma Bir Islaklık Var Bedenimde...
Vücudumda ki Titremenin Nedeni Bu Islaklıkmıdır Bilmem Ama, Kalbimdeki Titreme Nedeninin Sen Olduğunu Adım Gibi Biliyorum...
Yüreğim Herzaman ki Gibi Sen Atıyor...
Düşüncelerimin Arasında Kayboluşlara Karışıyorum Yine…
Yüreğim Yoğun, Kafam Karmakarışık…
Çok Uzun Zamandır Zamansız Yaşıyorum...
Zamanlarım Fırtınalı Denizlerde...
Zamanlarım Gökyüzünün Derinlerinde...
Yüeğimdeki Denizin Dalgaları Hırçın Bu Saatlerimde..
Dalgalar Dev Kayalara Vuruyor Düşüncesizce...
Gözlerimde ve Hafızamda Sen...
Gecenin Bitmeyen Yalnızlığında, Hiç Tükenmeyen Haykırışlarımda, Senin İçin Yazdığım Şiirlerde, Hayat ve Ölüm Arasında, Kalbimle Aklımda Sen Varsın...
Hiç Çekinmeden Sevdim ...
Henüz Başlamadan Bitmesine Rağmen Gözyaşımla Islattım Resmini...
Kalbimde Derin Bir Sızı Var Şimdi...
Her Aklıma Geldiğinde Gözlerimden Kalbine Akan Yaşları Dindiremedim...
Dindiremedim Sızımı...
Ve Son Kez Görebilmek İçin Seni Titreyen Kalbimi Durduramadım...
Şimdi Çok Uzaklarda Kalmış Bir Masal Gibi...
Rüzgara Yenilmiş Yaprak Gibi Yenildim Sana...
Çölde ki Bir Pınar Gibi Kutupta Açan Bir Çiçek Gibi Yapayalnızım...
Seni Bir Elle Mutlu Bilmek İçimdeki Derin Yara...
Unutulmuşluğumu Bilmemle Akan Yaşlarım Hiç Dinmeyecek...
Ben Hep Bir Köşede Sensiz ve Sessiz Olacağım...
Biliyorum Ne Yapsam da Seni Unutamayacağım...
Ve Yine Yenik Yine Her Yerde Seni Arayacak Gözlerim
Sessiz Bir Hayatı Seçtim Senden Uzakta Ama Aynı Anda Sana Sımsıkı Bağlıyım...
Hem Senden Nefret Ediyor Aynı Anda Seni Deli Gibi Seviyorum...
Bir Hapsin İçinde Ruhum...
Kanatlanıp Özgür Olmak İstiyorum Sadece...
Seni Yakmak Kalbini Almak İstiyorum...
Beni Kurtulmaya Çalıştığın Gölge Gibi Değil Doğmasına Özlem Duyduğun Güneş Gibi Sevmeni İstiyorum...
Oysa ki Benim Güneşim Battı Çoktan...
Ve Gecenin Siyahına Karıştı Yaşıyorum Sandığım Anılar...
Kimliksizim ve Kayıp Bir Yolcuyu Arıyorum...
Gözyaşlarımı Silmeni İstiyorum Son Kez...
Düşlerimde Kaldı Artık Seni Düşünmek...
Hayallerimle Süslüyorum Şimdi Benimle Olduğun Günleri...
Bir Ömür Yaşanmış Saydım Benimle Olduğun O Günü...
İki Kere Yaşıyorum Şimdi Hayatı...
Bir Seninle Yaşadığım Gün, Yani Dün...
İkincisi İse Seni Sensiz Yaşadığım ve Yaşayacağım Gün, Yani Bugün...
Yarını Saymıyorum
Çünkü Yarın Ne Dün Olacak Ne de Bugün...
Yarın Belki de Her Şey İçin Son Olacak...
Bir Teşekkür Borçluyum Sana...
Yarım Bir Kadının Karanlıklarına Rüya Misali Baharlarınla Konakladın...
Yüreğime Değdiğin Yerde Ben Hep Bahar Yaşadım...
Her Nefesinde Mevsimleri Soludum Gözlerinde...
Kırılmış Gönül Mabedime Gülüşlerini Ekledin...
Yokluğun Eksik Bir Harf Gibi Yarım Bıraktı Beni...
Acılarımdan Sızıyorsun...
Gelmeyeceğini Bile Bile Yine de Seviyorum Seni...
Sensizliğim Acı Verse de Ben Sensizliğimi Yaşıyorum
Her Gün Biraz Daha Çoğalıyor Acılarım...
Can Çekişiyor Bütün Günlerim...
Artık Ne Fayda Beni Yaşatamazsın...
İçimdeki Solan Çocuğu Avutamazsın...
Bedenim Ayrılsa da Ruhumdan Ben Hiç Ölmeyeceğim Varlığında...
Aldığın Nefeste, Gülümsediğinde Gözbebeklerinde Hep Sana Yaşıyor Olacağım...

Yalnız Başıma Yürürken Karanlıklara, Ben Seni Sevmeyi Sevdim Sen Yalnızlık Olsan da...
Seni Sende Yaşamayı, Sende Kendimi Bulmayı, Senin İçin Ağlamayı, Seninle Bir Ömür Boyu Tek Başıma Yaşamayı, Senle Kahrolmayı, Hatta Senle Ölmeyi Bile Sevdim...
Ne Yaptımsa Her Gittiğim Yolun Sonunu Sana Döndürmüşüm...
Ben Alıp Başımı Giderken, Bir Daha Dönmem Derken Kendimi Kandırmışım...
Oysa Dolaştığım Her Yerde Seni Ararmış, Herkese Seni Sormuşum...
Sanadır Bu Satırlarım…
Yangınlarda Olan Yüreğimin Serzenişidir...
Ayrılığın Prangalara Vurduğu Esaretidir...
Senden Ayrı Geçen Zamanın Fırtınası, Her Aklıma Gelince Dökülen Gözyaşlarımdır…
Yazıyorum Sana Hep Bir Şeyler, Hep de Yazacağım Ama Sen, Sen Beni Hiç Anlamayacaksın... 
Satırlarım Sana Ulaşacak Belki Ama Sen Okumayacaksın...
Her Zaman Aynı Şeyleri, Aynı Acıları Yaşayacağım... 
Sen de Hep Aynı Olacaksın...
Bugüne Kadar Değişmediğin Gibi Bundan Sonra da Değişmeyeceksin Biliyorum... 
İkimiz de Aynı Kalacağız...
Sen Hep Beni Anlamaya Çalışacaksın, Bende Sana Kendimi Anlatma Çabasında Olacağım...
Bir Sevda Cümlesiyim Şimdi Şiirlerde...
Adım Yazılmış Bir Kere Bu Aşk Hikayesine Simsiyah Mürekkeple... 
Payıma Bu Düşmüş... 
Mutluluğun Değil Karanlığın Yarınıyım... 
Bir Tebessümden Geriye Kalmış Bir Parçayım... 
Ya da Hep Unutulmuş Bitmeyen Hazanlardayım... 
Senin Tarifini Yapmaktan Çok Uzağım Şimdi... 
Gönlüne Esir Düşmüşüm... 
Aşk Parmaklıklarının Ardından Kalbini İzliyorum...
Pişman Değilim Bu Müebbetten Beni Affetme Sakın...
Senden Azad Olmak İstemiyorum... 
Hayatım Sende Saklı... 
Yarınlarım ve Gönlüm Sana Ait Sevgili...
Seni Ömür Boyu Sevmek Bana Emanet Kaldı…
Susuyorum...! 
Artık Yazılar Küstü...
Cümleler... 
Satırlar...
Kelimeler Küstü...
Kırıldılar...  
Bundan Sonra Şarkılar Başlayacak Konuşmaya...
Bunları Yazan Ben Değilim Aslında, Düşüncelerim Kopuyor Benden...
Biriken Hiç'liğimin Patlaması Olsa Gerek...
Hala Nedenini Bulamıyorum Karamsarlığımın...
Ömrüme Hiç Doğmayan Güneşlerden mi Bahsetsem Yoksa Gönlüme Çöken Kara Bulutlardan mı?
Yada İsteksizce Susup Ağladığım Zamanlardan mı?
Sen Kanatlarımı Kırdın Kıralı Ne Aşkı Tadabiliyorum Ne de Ölüme Kanabiliyorum...
İçimde Soluksuz Büyüyen Aşkımı Acımasızca Vurdun Sırtından...
Yüreğimde Korkarak Sakladığım Alevden Sözlerimi Çaldın Acımadan...
Başka Sarılışlara Emanet Edemezken Seni Sen Başka Öpüşlerin Koynundasın...
Söylesene Hangi Mevsimin Sabahına Uyanıyorsun?
Belki de O Gözlerin Büyüsünde Derinlerde Dalıyorsun...
Ben Seni Başka Sevişlere Bile Emanet Edemezken Sen Onun Koynunda Sabahlıyorsun...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.