24 Mart 2014 Pazartesi

Susturma Sen Kokulu Şiirlerimi...!


Öksüzlüğümü Avutuyor İnandığım Hayaller...
Her Şeyde Biraz Sen Oluyorum...
Ellerime Yağmur Diye Yokluğun Yağıyor...
Sana Söylemek İsteyipte Söyleyemediğim Her Söz İçimi Kanatıyor...
Ve Susuyorum Sana, Avaz Avaz Bağırırken...!
Gözlerim Her Sabah Güne Uyanıyor, Aklım Sana...
Ne Garip Acılar Tadıyor Yüreğim...
Bardaktan Boşanırcasına Damlalar Akıtıyor Gözlerim...
Yüreğim Kan Ağlarken, Yağmur Damlaları Süzülüyor Yanaklarımdan...
Nasıl Titriyor Yüreğim Seni Severken...
Düşlerimde Ararken Yüzünü Bulutlu Gözlerin Düşüyor Bakışlarıma...
Sevdamı Dudaklarımdan Parmak Uçlarıma Akıtıp, Mısralarımda Sana Ağlıyorum...
Yokluğunda Özlem Kıvılcımlarıyla Kurutuyorum Kirpiklerimi...
Sana Tutsak Kalbim Eriyor Günden Güne... 
Ve Sustukça Sen Ruhum Ayrılıyor Bedenimden...
Hüzünlü Akşamlarla Dolu Kalbim...
Her Hücremde Hissederken Seni Geçmek Bilmiyor Saatler...
Karanlıkta Sensiz Ama Hayalinle Dopdoluyum Seninle...
Ben Her Yağmurda...
Gökyüzünden Süzülen Her Damlada Sadece Seni Bekledim...
İçimdeki Tüm Yaraları Dindirircesine Gelirsin Diye Sadece Seni Bekledim...
Belki Bir Gün Geri Gelir, Belki Bir Gün Beni Yeniden Hayata Döndürürsün Diye Hep Seni Bekledim...
Artık Günleri Gecelerin Koynuna Teslim Edip Sadece Yağmurları Bekler Oldum... 
Uzaktasın...
Özlediğimsin...
Öptüğümsün...
Ve Sarıldığımsın... 
Hatırlıyor musun Sımsıkı Tutuşmuş Mutlu Elleri, Sanki Hiç Ayrılmayacakmış Gibi Dudaklarımızın Kilitlendiği O Yeri?
Şimdi Çok Uzağım Sana...
Çok Uzaktasın Ama Yağmur Yağıyor Biliyorum Seni Sevdiğimi Söylediğim O Umut Dolu Parka...
Yağmur Yağıyor ve Sen Ağlıyorsun...
Bende Ağlıyorum Ama Seni Asla Düşürmüyorum Gözlerimden...
Koyu Bir Karanlıktayım Şimdi...
Ve Soğuk Bir Rüzgar Esiyor Odamın İçinde...
Sarılacak Tek Bir Şeyim Yok...
Bende Aşk’ına Sarılıyorum...
Sarılırken Aşk’ı Kullanıyorum Sanma...
Sadece Seni Düşünürken Üşümediğimi Biliyorum...
Ne Kadar Uzaktayım, Bu Karanlıktan Çıkar mıyım, Sana Gelir miyim, Beni İster misin, Yada Gelir misin Bilmiyorum, Ama Sonuna Gelmişken Ucube Ömrümün Pes Edip Senden Mutluluk Dilenebilirim...
Yağmalanmış Hayatımı Düşünürken Dayanamayıp Sana Ulaşmayı Dilenebilirim...
Yaşadığın Şehre Yağmur Olup Yağabilirim...
Sana Dokunabilir, Sevdiğimi Söyleyebilirim...
Azalmışım, Bitmişim, Ölmüşüm, Umrumda Değil...
Sadece Seninle Olmak İstiyordu Bu Gönül...
Yalnız Seni İstiyordu, Yalnız Seni Özlüyordu...
Tarifi İmkansız Bir Coşkuyla, Hiç Hesapsız, Delice Seni Seninle Yaşamak İstiyordu...
Issız Sokaklarda Dolaşmak Seninle El Ele, Göz Göze İkimizin Nefesini Solumak, Kaldırımlarda Dolaşmak, Rüzgarınla Ürperip Sana Sokulmak, Sıcaklığınla Isınmak, Bir Bardak Çayı Birlikte Yudumlamak İstiyordu Seninle... 
Ve Ne İsterdim Biliyor musun? 
Haykırmak Tüm Benliğimle...
Tüm Coşkumla Aşkımı Haykırmak İsterdim... 
Ve İçimde Kalan Tüm Sevgi Parçalarını Birleştirip Sana Kocaman Bir Yürek Vermek, Gözlerinin Derinliğinde Yok Olmak İsterdim...
Evet Çok Şey İstedim ve Diledim... 
Ama Sadece Seninle...
Ben Seni Sevmek İstiyorum... 
Ellerinden Tutmak, Gözlerine Bakmak, Göğsüne Yatmak, Seni Seviyorum Diye Haykırmak İstiyorum...
Ben Seni Yaşamak İstiyorum... 
Yağmurda Birlikte Islanmak, Gözlerimizle Konuşmak, Yaşanan Acıları Unutmak, Seni Ölene Kadar Sevmek İstiyorum...
Gelsen Diyorum Ummadığım Bir Anda...
Hani Nasıl Girdin Ya Hayatıma Öyle Gelsen... 
Sen Gelince Çiçekler Açsa...
Yağmurlar Dinse...
İçimde Kopan Fırtına Bitse... 
Gelsen Diyorum...
Şu Ayrılık Bitse...
Yangınlar Sönse... 
Bu Özlem Dinse... 
Deli Dolu Bir Sevda Başlasa Seninle...
Bu Ayrılık Bitse...
Uzaklar Yakın Olsa... 
Hiç Ummadığım Bir Anda Aniden Girsen Hayatıma Yeniden...
Hayaller Geçerçeğe Dönse... 
Gelsen Diyorum... 
Çünkü Yaşayamadıklarım Kaldı Sende... 
Dinmeyen, Dindirilmeyen Fırtınalar Sende... 
Gelsen Diyorum Sessizce... 
Aniden Hani Girdin Ya Hayatıma Öyle Gelsen...
Bir Gelsen Avuçlarım Terlemezdi... 
Özlemezdim Seni... 
Kıskanmazdım Yanındakileri...
Islanmazdım Yağmurlarda... 
Yıldızlara Dert Yanmaz... 
Böyle Her Şarkıda Sarhoş Olmazdım... 
Korkmazdım Seni Kaybetmekten... 
Gelsen Diyorum Gelsen... 
Yüreğin Bende Kaldı...
Yüreğim Sende...

Hangi Bilinmez Diyarlarda, Hangi Ulaşılmaz Yerlerdesin?

Yolların Çıkmaz Sokak mı Hep?
Yoksa Yorgun ve Bitkin misin Sevgili? 
Her Şeye Ben Gibi Küskün müsün?
Olsun! 
Ne Farkeder... 
Olsun Varsın...
Ne Önemi Var ki?
Bak Uzattım Ellerimi, Uzansan Dokunacaksın...
Rüzgara Sesimi Verdim, Dinlesen Duyacaksın...
Duru, Dupduru Bir Çağlayan Gibi Akacaksın Yüreğime...
Geleceksin Biliyorum...
Bir Daha Hiç Gitmemecesine...
Zaman Süre Yok ki....
Bekliyorum Sonsuzluğa Kadar...
Bu Dünyada Veya Öbür Dünyada...
Ne Farkeder...
Biliyorum Geleceksin...
Bir Gün Mutlaka Geleceksin...! 
Geleceksin...!
Bekleyeceğim Seni...
Beni Anlamanı...
İçimdeki Yangını Görmeni Bekleyeceğim... 
Yalnızlığımı Dindirmeni, Beni Alıp Kendi Dünyana Hapsetmeni Bekleyeceğim... 
Bekleyeceğim Seni Sevgili...
Her Gece Hayalini Beklediğim Gibi...
Bana Karşı Bir Tebessümünü, Bir Güzel Sözünü Beklediğim Gibi... 
Ya da Ağzından Adımı Duymayı Beklediğim Gibi Bekleyeceğim Seni...
Belki Bir Gün Gelirsin Diye, Belki Bir Gün Du'alarım Kabul Olur, Bir Mucize Olur da Beni Seversin Diye Bekleyeceğim Seni...
Dudakların Dudaklarımı Yakmışken, O Şehrin Sokakları Sen Kokuyorken, Tenimi Teninin Ateşi Sarmışken, Gecenin Kollarında Delice Savrulurken, Hüzün Düşmüş Gecemde Seni Yaşarken...
Seni...
Yalnızca Seni Bekleyeceğim...
Çünkü Ben Seni Sevdim...
Ne Kadar Sevdim, Sana Ne Kadar Değer Verdim Bilmiyorum...
Ben Seni Sadece Sevdim...
Evet, Sadece Sevdim... 
Olduğun Gibi... 
Olduğum Gibi...
Karanlıkta, Cılız Ama Tüm Varlığı İle Yanan Mum Gibi...
Yağmur Sonrası Çıkan Gökkuşağı Gibi Sevdim...
Seni Ne Kaderime Sığdırabildim, Ne de Kederimden Atabildim...
Olduğun Gibi Kabul Edip Öyle Sevdim...
Aldanmadan...
Aldatmadan...
Bekleyerek...
Özleyerek...
Hasretle...
Bıkmadan...
Vazgeçmeden Sevdim…
Ben Seni Sadece Sevdim...!

Yalvarırım Susma Sevgili...!
Sen Sustukça Kanadı Kırık Bir Kuş Çırpınır Sol Yanımda...
Yıkılır Düşlerim Avuçlarımda...
Gözyaşlarım Yüreğimin Dipsiz Kuyularına Dolar...
Sessiz Kelimeler Vurur Beni...
İçim En Derininden Delinir...
Lime Lime Olur Tenim...
Yıkılır Kalbimin Senle Dolu Sırça Köşkü...
Gözlerime Sensizliğin İkindisi Çöker...
Çığlık Olur Susuşların Kulalarımda...
Yalvarırım Susma Sevgili...!
Öyle Sessiz Durma...
Gözyaşlarımı Asma Kirpiklerime...
Ağlatma Gözbebeklerimi...
Adını Yüreğimde Kanatıp Durma...
Susturma Sen Kokulu Şiirlerimi...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.