5 Ocak 2016 Salı

Dudaklarında Kaybolsam...

Hava Soğudu... 
Bulutlar Sevdam Gibi Kapkara... 
Keşke Diyorum Şimdi, Gök Gürlese, Bir Yağmur Yağsa Şehre... 
Gelişin Sevinç Gözyaşlarıyla Kutlansa Gökyüzünde... 
Çakan Şimşeklerden Korkmayacağım Bu Kez... 
Günlerdir Bekliyorum, Bekliyoruz Ruhumla Birlikte Yağsın Yağmurlar Kurak Topraklara Diye... 
Ah Diyorum Şimdi Bir Yağmur Yağsa... 
Sen Çıkıp Gelsen... 
Üşümüş Ellerini Alsam Avuçlarıma...
Koklasam, Sarılsam Sana... 
Yağmurlar Yağsa... 
Yüreğimdeki Aşk Alev Alsa... 
Bir Kor Düşürsem Gözlerine... 
Bir Yıldız Yanıp Sönse Gözlerinde... 
Karanlıklar Aydınlansa...
Ruhumu Islatsan Varlığınla... 
Dudaklarında Kaybolsam... 
Ve Bir Daha Yolumu Hiç Bulamasam...!


Sevgiyi Yaşadık Ama Sevgili Olamadık...
Oysa Ben Bir Seni Sevdim...
Bir de Seni Sevmeyi...
Seni Yaşarken de Kendimi Keşfettim...
Gerçeklerimle Yüzleştim...
Farkına Vardım...
Neyin mi?
Yaşamda Bir Damla Gözyaşı, Bir Kahkaha...
Kaçamak Bir Bakış, 
Utangaç Bir Gülüşün Hayatın Rengi Olduğunu...
Pamuk İpliğinin Bile Bazen Koparılamayacağını... 
Yaşanılan Her Güzel Şeyin Birkaç Damla Gözyaşı İle Süslendiğini Öğrendim...
Öğrendim Her Sarılmanın Aynı Sıcaklıkta Olmadığını...
Çalan Her Telefonun Aynı Heyecanla Açılmadığını...
Kelimelerin Kifayetsiz Kaldığı Yerde Gözlerin Anlamını... 
Ve Sevdiğim Hüzünlü Bir Tebessüm Bıraktın Yüzümde... 
Ama Her An'ı Yaşanmaya Değerdi İnan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.