1 Kasım 2013 Cuma

Seni Sevmekten Yorgunum...!


Aşk Hayatta Bir Kere Tadılan, O Yüce Duygu...
Hayat Açısını Değiştirir İnsanın Aşk Acısı ve Mana Yükler... 
Karlı, Başı Dumanlı Dağlardan Yol Bulup Düze İnersin...
İnersin de Geri Gönüllü Çıkarsın...!

O Kadar Ağır ki Duygularım: Küçük Kalbim Zorlanıyor Artık...

Göz Pınarlarım Islak, Avuçlarım Yağmur Serinliğinde... 
Sensizlik Cehenneminde Yüreğim İnliyor... 
En Susuz Denizler Taşıyor Sitemlerimle... 
Yine Sensizim, Yine Üşüyorum, Yine Korkuyorum...
Kalbimin Sızısı Her Gün Artıyor...
Bir Hançer Var Göğsümde Durmadan Saplanıyor,Kanatıyor...
Dinmiyor Bu Acı, Bitmiyor Bu Izdırap...
Her Gün Öldürüp Öldürüp Diriltiyor...
Seni Sevmek Nasıl Birşeydi Biliyor musun?
Ölmek Gibiydi Sürüne Sürüne Ya da Yıkılmak Boylu Boyunca Olduğun Yere...
Delirmişçesine Ahlar Çekmek, Kalpten Çıkmayan Bir Hançeri Yıllarca Göğsünde Taşımak Demekti...
Delice, Delirmişçesine Haykırmak, Sürüne Sürüne Yalvarmak Demekti... 
Seni Sevmek Ya Ölüm Demekti Ya da Yaşarken Ölmek Demekti...
Bitmiş Bir Sayfanın Tıkırdayan Sesleri Arasından Ağlayan Bir Kadının Hıçkırıklarını Duymak Demekti...
Seni Sevmek Yıkıntılarla da Olsa Ayakta Kalabilmek Demekti...
Bir Gün Mutlaka! Diye Sabırla Beklemekti Güzel Günleri...
Seni Sevmek Bitmeyen Bir Kötü Sonda Hep O Son Anı Yaşamak Demekti...
Seni Sevmek Tertemiz Bir Defterken Yakılmak 
ve Küllerin Arasında Şiir Olarak Kalmak Demekti...
Bunları Derken Sinsi Sinsi Yaklaşan Ölümü Hissetmek ve Bitirmekti Düş'leri...
O Kadar Karmaşık Bir Duygu ki Seni Sevmek... 
Bir Çocuğun Masumca Gülmesi... 
Bir Kurumuş Yaprağın Yere Düşmesi... 
Geri Dönüşü Olmayan Bir Yola Bilerek Girmek...
Yaşamı Öldürmek Ölümü Yaşatmak İçin Du'a Etmek Gibi...
Böyle Biriydin İşte Bende...
Senin Aşkın Böyle Anlatılan Gibi Tuhaf Birşeydi....
Hem Öldürecek Gibi Dert Veriyordu, Hem de Ölüm Döşeğinde Azraile Kafa Tutar Gibi Bir Kuvvet...

Hayata Çelme Takan Anlar Ayrılıklarda Saklıdır...

Zamana Meydan Okur Ayrılıklar... 
Hatırlanacağını ve Unutmayacağını Bilmekte Yeter Bazen İnsana...
Senin Mutluluğun Benim Hüznüm Olacaksa Varsın Olsun
Çırpınırken Aşk Kafesinde Bu Yürek Sen Yeni Aşk'a Kanat Çırpacaksan Ben Gülümseyişinle Avunurum...
Sen Git...
Yaprak Dökümümüm Sessiz Çığlıklarıyla Başlarsa Bırak Beni Bu Sonbahar Akşamı...
Yolun ve Bahtın Açık, Başın Dik Olsun...
Hakkını Helal Ette Öyle Git...
Benim Hakkım Sana Helal Olsun...
Bir İyilik Yap Hadi Git...! 
Git Artık Çık Git Dünyamdan...! 
Sana Dair Ne Varsa Bende Onlarıda Al Götür...!
Dayanamıyorum Çektiğim Bu Acılara...! 
Öyle Zor ki Seni Sensiz Yaşamak...
Öylesine Zor ki Senin Başkasıyla Olduğunu Bile Bile Buna Katlanmak...!
Keşke Sağır Olsaydı Kulaklarım Yokluğunda Bile Sesinle Yankılanmasaydı.. 
Tutmaz Olsaydı Ellerimde Yazamasaydım Sana Olan Sevgimi Satırlara... 
Keşke Taştan Bir Kalbim Olsaydı da Böylesine Sevmeseydim Seni... 
Yanmasaydı Yüreğim...
Kan Ağlamasaydı Mutluluğu Hak Eden Gözlerim... 
Evet Git... 
Özlemin Gelsin Senden Sonra... 
Yokluğunun Kokusu Sarsın Yastığımı... 
Yalvarırım Git Hadi...!
Feryat Eden Ruhum Dinlensin...
Seni Sevmeye Çalışmaktan Yorgun Bedenim... 
Git Hadi Uzaklara Dilediğince ve Gidebildiğince...
Varlığına Gerek Yok, Ben Yetinirim Hayalinle...
Her Nefes Alışımda Daha Sıkı Sarılırım Hayaline...
Yanımda Olmasan da Severim Ben Seni Ömrüm Yettiğince...
Senin Gücün Yetmez Benim Sana Olan Sevgimi Bitirmeye...!
Hadi Git...!
Benim Söylemeye Gücüm Yok...!
Tükenen Sabrımın Emrini Gönderiyorum Sana Gözyaşlarımla...
Bitti...
Bundan Böyle Yokum Hayatında...
Elveda Hüznüm...
Yüreğimi Adadığım Ömrüm....
Kilit Vurdum Yüreğimin Kapısına...
Kapatıyorum Artık Yüreğimi Sonuna Kadar...
Açılmayacak Yüreğim Artık Hayali Sevdalara, 
Açmaya Uğraşan Birileri de Olmayacak Bundan Böyle Yüreğimin Kapısında... 

Ve Şimdi Kalbimi Rabb'ime Kilitleyip Ellerimi Ona Açıyorum...
Korkma Sevgili Korkma...!
Elimi Kalbimin Üzerine Koyup Sadece "Onun Layığını Ver" Diyorum...

Hüzün Denizlerinde Yüzmek Soğuk ve Zor...
Yorgunum Şimdi, Hem de Çok...!
Bütün Hayallerim Avuçlarımdan Kum Taneleri Gibi Rüzgarla Uçup Gitti... 
Suskunum Artık... 
Sözlerim İse Kayıp... 
Kırılmışım...!
Paçalanmış Yüreğimi Toparlamak, Yaşamak İçin Ayakta Durabilmek İçin Bir Köşede Yaralarımı Sarmaya Gidiyorum... 
Hoşçakalın Kayıp Düşlerim...
Hoşçakalın Hayallerim...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.